The wedding day of the widow bride

Jag vill ut och resa. Nu. Jag vill åka till cirka en miljon ställen, Prag, Wien, Paris (igen), Berlin, Rom, Dublin, London, New York, Lima. För att nämna några ställen. Jag vill också lära mig franska flytande. Jag kunde nästan franska men just nu sträcker sig mina kunskaper till Je parler francais, mais ne sais pas bien. Je préferer anglais. Jag pratar franska, men det är inte bra. Jag föredrar engelska.
Jag vill kunna mer än det.

Jag har liksom kännt mig väldigt lugn hela dagen.
Gick en vända på stan, hitta en perfekt kofta, precis en sådan jag ville ha. Sen gick jag hem igen och allt var bara fint överallt. Fy fan, vad det låter pretto. Haha.

Nu sitter jag hemma och funderar över vilket te jag vill ha. Igen. Jag önskar också att jag hade en fin fotölj med ett fint litet bord brevid. Typ en sådan fotölj som Johanna har i sin tatuerarstudio. Så skulle jag kunna sitta i min fotölj och läsa. Det är Boken om pedagogerna som står på schemat.

Nu är mina naglar chockrosa. Åh, så vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0