tjolahopp

Oh shiet. Försökte mig på konststycket att laga mat, diska samt försöka få igång datorn samtidigt. Det gick sisådär kan man väl säga...

Skrev ett inlägg "imorse" (läs. 11 snåret) innan jag cykla iväg till min föreläsning men det ville inte publiceras då min internetuppkoppling av någon anledning gav upp. Den gör det lite då och då. Suck.

Jaa, har ju som sagt vart på föreläsning idag. Ska åka hem till landet idag. Jag har en låånghelg. Torsdag-måndag. Ska bli rätt skönt faktiskt.

Oh, ikväll ska jag försöka se den nya serien på 4:an, Glee. Jag måste ha en ny seria att nörda och så är det en serie som dessutom går på en kanal jag har här i Uppsala. Kan det bli bättre?

Nu ska jag käka lunch.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0