Fääärdig!

Jag tror fan jag är klar med minirapporten!
Och den ska inte lämnas in förän senast 23.59 imorgon!
Hur coolt är inte det?
Jag har nog aldrig vart ute i så här god tid innan, bonuspoäng heelt klart.
Jaa, jag har visst en PM som ska in samma tid imorrn med.
Som jag visst inte riktigt har börjat med än...
Men va fan, nått ska jag väl ha o göra imorrn?
Jag kan ju inte bara slappa heller.

Nu ska jag fira det hela med att gå och sova, är så jävla trött att jag knappt kan sitta upp.
Antingen det, eller kolla lite mer på Gilmore.
Det är ju nästan samma sak...


mors.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är! Just nu sitter jag med jäkla bajs-genusuppgiften. Den är lite irriterande... Har skrivit 400 ord, vilket innebär minst 400 till. Hur fan ska det gå?

2009-10-02 @ 11:15:03
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/
Postat av: Peter Andersson

Hur går det med ILU och allt?! Vart har du VFU?

2009-10-13 @ 23:38:02
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0