Halloween

Målar om naglarna. Kan ju inte ha röda naglar på Halloween heller, svart ska det vara. Ska klä ut mig till häxa ikväll. Oh, juste! Måste ju fixa en häxhatt! Jag kan ju inte gå runt och vara häxa utan hatt. Hade dock tänkt mig en väldigt liten hatt so jag ska sätta fast med en hårnål. Borde kunna göra en av papper.

Satt väldigt länge igårkväll och försökte hitta en låt. Det är bara det att jag kommer inte ihåg vad låten heter, vad hon som sjunger heter. Den enda jag kommer ihåg är melodin till halva refrängen och lite av hur videon ser ut. Det hjälpte inte mig ett dugg. Skapligt irriterande.

Nu sitter jag och lyssnar på Pete Yorn och Scarlett Johanssons album Break Up samt funderar på ifall jag borde åka ner till stallet.
Jag tror det vaa. Kusarna vill nog komma in snart, de är inte så pigga på att vara ute när det är mörkt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0