blögg.

Jaoohapp.
Här sitter jag.
Och borde egentligen plugga.
Men vem har ork till det?
Jag har för mig att jag nångång nu i sommras tänkte att: I höst, då jävlar! Jag ska vara så jäkla bra o plugga ordentligt inför seminarium och inlämningsuppgifter så att jag inte sitter dagen innan och skriver i panik"
Jag måste vart full när jag tänkte det.
Här sitter jag nämligen, inte riktigt kvällen innan, men nästan, i panik och försöker skriva.
Som tur är ska själva arbetet inte vara inlämnat imorrn men vi ska ha hunnit halvbestäma hur vi ska lägga upp våran redovisning på måndag.
Behöver jag säga att jag inte har gjort det?
Och jag har ingen som helst aning om vad jag ska ta upp.
Meeeeen, det löser sig nog.
Hoppas jag.
jeez...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0