ett, två, tre, fyra, Sara är en arbetsmyra

Whiie!
Power-pointen är klar!
Allt ligger nu sparat på Lindas dator så det "enda" jag ska göra i helgen är att läsa ordentligt.
Och försöka skriva på själva rapporten.
Men jag har skelettet klar i huvudet iallfall, ska bara få ner det på papper.
Har suttit vid samma bord i cafeterian i skolan från kl 10 till kl 14.30.
Vi var mycket duktiga och pluggade på fint.
Ett tag åtminstånde.
Det går liksom i vågor.
As-starkt espresso-kaffe är ett bra sätt att få igång insperationen.Det blir en jävla fart då, dock sitter man o hoppar på stolen o känner sig lika speedad som en duracell-kanin.
Visserligen sitter jag sen och darrar i typ 2 timmar efter.
Har inte riktigt vant mig vid kaffe ordentlig efter sommaren...

Nu ska jag packa ner det sista.
Party i typ Tumba (?) ikväll.
Jag har enorma klädproblem...

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0