Oh shit!

Fick nyss ett telefonsamtal från en VFU-samordnare.
Då slog det mig helt plötsligt att jag ska ut på VFU om 2 veckor!
Hur läskigt är inte det på en skala?!
Samtidigt så är det väldigt spännande också, men mest läskigt.
Så på onsdag nästa vecka ska jag på möte med VFU-samordnarna på den skolan jag ska vara på. (!!!!)
Jag kommer ju skita ner mig...

Sitter i bibblan på skolan igen och pluggar. 
Det känns faktiskt som om det går aningens bättre idag än vad det gjorde igår. 
Det har säkert att göra med att Andrea kastade en plugg-välsignelse över mig innan jag cyklade iväg. 
Det är iallafall vad hon kommer hävda sen när jag kommer hem igen. 

Nej, nu ska jag fortsätta skriva om Hirdmans genussystem och genusteori. 

mors. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0