Survivor!

Hahaa, jag överlevde seminariumet!
Det var ju iofs inte så farligt.
Kunde ju vart värre.
Kunde ju också vart betydligt bättre.

Dock ska jag ha seminarium imorrn, och det är det seminarium som alla säger är det absolut värsta.
Det är jag faktiskt inte så jätteorolig över, av någon konstig anledning.
Kan kanske ha att göra med att det handlar om genus, och det känns som om jag har rätt bra koll på det.
Förhoppningsvis iaf.
Har dock huur mycket som helst att läsa och plugga in känns det som.
Det är intressant hur jag kan tycka att det här är jobbigare än litteraturvetenskapen där vi fick läsa ca 3 romaner i veckan, nu är det inte ens i närheten av lika mycket text.
Jag tror vi sammanlagt skulle läsa drygt 1000 sidor på hela den här delkursen.
Det var ju bara en vecka på litt.vet.
Sen så vet jag ju självklart att det är lättare att läsa skönlitteratur jämfört med fakta, men ändå.

Nu ska jag börja läsa, Kvinnovetenskaplig Tidskrift står på tur.

mors. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0