I'm baack!

Gomorrn.

Har vart aningens seg på den här fronten ja. Hehe.

Just nu sitter jag här och äter frukost och lyssnar på Backstreet Boys. Mycket bra start på dagen.
Har en föreläsning om en timme om ordbildning. Så spännande att jag håller på att hoppa ur mina byxor.

Jag har kommit på att jag saknar blogginspererande saker i min omgivning.
Iallafall för att skriva vettiga inlägg, och inte bara "idag åt jag ett äpple. det smakade helt ok". Det känns inte som om det ger en så hilma mycket direkt.



Moi en sådan här halvtidig torsdagsförmiddag.
Så taggad för att lära sig ännu mer grammatik!
Tjoho!

Hehe. Är själv här i några dagar nu. Vilket betyder att jag inte behöver diska på 3 dagar! Det är tamigfan himmelrike. Finns det något som är värre och tråkigare än att städa och diska? Skulle inte tro det va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0