Uääh!

Jeez!
Denna jävla grammatik.
Har nu suttit och matat in grammatik, det känns som om jag borde kunna allt om subjekt, predikat och adverbial, samt huvudord, attribut och underadverbial. Men av någon anledning så gör jag inte det.
Jag spyr fan på skiten.
Har ockuperat köksbordet.



4000 olika övningspapper där man klarar ungefär 25% av uppgifterna, sen får man ett psykbryt för att det vart för svårt typ.



Bilden beskriver på ett ungefär hur jag känner mig just nu.
Plus att mitt öga rycker som besatt.
Aningens obehagligt.

Okej, nu måste jag muta mig själv lite här känner jag.
Plugga i 45 minuter till, sen får jag göra nått roligt.
Som tex att läsa en bok.
Eller gå och handla.
Eller visst fan. Det är inte heller roligt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha älskar dina känslorbilder, de är så jäkla utrycksfulla :)

2010-03-10 @ 18:00:37
URL: http://hannanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0