Första inlägget för i år.

Jahapp. Då var det visst 2010. Eller jaa, det har ´ju vart det i några dagar. Jag har redan hunnit med att se 3 filmer, varav 1 av dem jag inte hade sett innan. Det går framåt.

Sitter faktiskt och pluggar. Helt otroligt. Jaa, inte prick just nu förstås, men för 5 minuter sen. Det tycker jag är himla duktigt av mig.
Jag har kommit på att jag inte har en blekaste aning om vart jag ska vara nästa termin. Första veckan i skolan är fortfarande hösttermin så då vet jag, men efter det. No idea. Har liksom inte fått något schema. Hoppas och ber att jag får det nästa vecka. Annars är jag körd. Och bör då ringa och terrorisera några studievägledare för att få svar.

Ska jobba imorgon. Från kl 6.00-16.00. Jag kommer ju typ att dö. Vaarför sa jag ja till det. Det är ju faan astidigt! Uuusch.

Nej, om jag ska fortsätta plugga kanske. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0