Nordpolen.

Faaan! Vad det är kallt. Sitter och fryser som en liten hund. Med tjocktröja samt en flanellskjorta. Flanellskjortor måste vara Guds gåva till mänskligheten. Köpte en till far min i julklapp, men det var nästan att jag tog den själv. Den var fin.

Började fundera på hur jag ska få med mig alla saker här hemma till Uppsala igen på söndag. Bägge väskorna var rätt så proppfulla när jag åkte hem, och nu har jag ju ännu mer saker. Typ 25 % till. Hur ska jag lösa detta? Jag var juu så smart när jag åkte hem. Jag packade ner alla kläder i rullväskan och sen alla böcker (och det var fan mycket böcker jag hade med mig hem) och dator i trunken. Som jag då fick bära. Hur korkat är inte det på en skala mellan 3-17?

Jag måste lägga över bilder. Har ju massor med bilder på kameran.
Hehe. Jag klagade på att min dator var så jäkla seg förut, var på väg att slänga den i väggen eller nått. Så jag lämna den till Pappa Datadoktor. Han hittade "felet" rätt omgående. Min hårddisk var rätt så full. Jag rensar ju inte i min bildmappar, så att ha ca 8000 bilder på datorn varav 45 % är skitbilder, suddiga så man inte ens ser vad det är. Radera dem kanske? Hursomhelst så har min snälla far lagt över massa bilder på skivor istället. Och nu fungerar datorn som den ska igen!

Nu ska jag och mor åka till färgaffären. Jag måste köpa penslar och block. Jag ska bli konstnärlig och måla massor.

mors.

Kommentarer
Postat av: Din sambo

Det är 16 grader här i lägenheten! Jag fryser, Sara!

2010-01-10 @ 01:21:27
Postat av: Z A N D R A :)

Tjena mittbena!

Hur är läget? :)

2010-01-21 @ 20:26:11
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: pelle

Dags att uppdatera nu hörru! ;D

2010-02-04 @ 21:58:09
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0