Vad trött jag blir.

Jeez. Ibland blir jag ju lite trött på mig själv. Har typ hafr panik för att jag inte har pluggat så mycket som jag borde. Jag har ett PM som ska vara inlämnat den 15e. Som jag nu, på typ en timme har skrivit en fjärdedel av. Det vill säga, det kommer inte ta så väldans lång tid att skriva klart det. Och så sitter jag typ och hyperventilerar i panik för att jag aldrig kommer hinna. Okej, att jag har två saker till, men det ena ska vara klart till den 20e, och det andra är bara en kompletering som ska vara klar till den 12e. Jag kommer hinna. Utan att stressa ihjäl mig, till och med.

Nu är jag lite hungrig, så jag borde äta nått tyyyyyyp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0